مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-04-29سياسي

«قدس» نماد مقاومت ملتی مظلوم در برابر رژیم دژخیم و صهیونیست است


قدس نه تنها به عنوان قبله گاه نخست مسلمانان و مکانی برای پرستش بلکه نمادی از مقاومت ملتی مظلوم در برابر رژیم دژخیم و صهیونیست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بهمنی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته فلسطین را خط مقدم در جهان اسلام دانست و اظهار کرد: فلسطین پیچیده ترین و حساس ترین در حال حاضر است؛ بنابراین قدس نه تنها به عنوان قبله گاه نخست مسلمانان و مکانی برای پرستش بلکه نمادی از مقاومت ملتی مظلوم در برابر رژیم دژخیم و صهیونیست است.

وی ادامه داد: ابتکارِ گرامیداشت روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیانگر این موضوع است که تنها با نخوردن و ننوشیدن نمی توان حال مظلومان و ستمدیدگان را دریافت بلکه پیام عملی این موضوع را باید فریاد زد تا در دنیای سانسور خبرها توسط رسانه های غربی، ذهن جهانیان معطوف مسئله مهم قدس شود.

امام جمعه شهرستان باغملک گفت: مردم باغملک همگام با آحاد ملت ایران در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان امسال با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات رژیم غیر مشروع صهیونیستی و همچنین عادی سازی روابط دولت های منفعل منطقه با این رژیم را محکوم کردند و با حضور خود در کنار ملت مظلوم فلسطین ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قدس» نماد مقاومت ملتی مظلوم در برابر رژیم دژخیم و صهیونیست است

«قدس» نماد مقاومت ملتی مظلوم در برابر رژیم دژخیم و صهیونیست است