مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-04-29سياسي

راهپیمایی روز قدس سبب هویت بخشی جریان مقاومت شده است


امام جمعه بابل با تقدیر از حضور باشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس گفت: این حضور حماسی سبب دلگرمی نهضت مقاومت و مردم فلسطین و هویت بخشی جریان های مقاومت شده است.

- ، حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم روز جهانی قدس با اشاره به جمله روز قدس روز اسلام است بیان داشت حضور مسلمین در چنین راهپیمایی هایی فریادی برعلیه جریان خبیث قدرتی است که قوم خویش را برتر از دیگران می دانند.

وی تصریح کرد.

تفکر نژادپرستانه، حس برتری جویی، عشق به تسلط بر دیگران و تحقیر آنان ناشی از اعتقادهای منحرف و فاسد در دین یهودیان می باشد.

این عوامل برای ایدئولوژی صهیونیسم راه را باز کرد تا به آنها برای ایجاد یک حکومت جهانی مجوز دهد و برای تسلط بر انسان ها و برده داری، قتل و ترور و خیانت و فریب دادن از آنها استفاده کنند واین تفکر خطرناک صهیونیستی از جمله شدیدترین تفکر افراد یهوداست.

امام جمعه بابل عنوان کرد: با وجود عوامل تاریخی، دینی و اندیشه ای، عامل دیگری در این دشمنی نقش دارد و آن، سیاست ها و برنامه های رژیم صهیونیستی است.

واقعیت این است که سیاست ها و باورهای یک فرقه افراطی از دین یهود که با زیر پا گذاشتن تمام مرزها با محوریت بی عدالتی، ظلم و نژادپرستی همراه با تشکیل یک دولت اسمی، خود یک خطر بالفعل است که از همان بدو شکل گیری ایده اسراییل وجود داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس سبب هویت بخشی جریان مقاومت شده است

راهپیمایی روز قدس سبب هویت بخشی جریان مقاومت شده است