مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-04-29سياسي

حمایت پارس آبادی ها از مردم مظلوم فلسطین/اسراییل نابودشدنی است


همزمان با سراسر کشور، مردم شهرستان پارس آباد وحدت و اتحاد و انسجام خود را در حمایت از مردم فلسطین به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبود به صورت حضوری و با شکوه و پرشور و با مشت های گره کرده راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکا فریاد زدند.

مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد اعم از زن و مرد، پیر و جوان و عشایر انقلابی و همیشه در صحنه با فریادهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل از مسیر مزار شهدای گمنام تا مصلی امام خمینی (ره) بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و بر مبارزه با رژیم صهیونسیتی و آمریکا تاکید کردند.

روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان است جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد وحدت، انسجام و یکپارچگی مسلمانان جهان است.

وی افزود: روز قدس، نماد مقاومت جهان اسلام است و مردم ایران تا نابودی اسراییل از پای نخواهند نشست و حضور پرشور مردم در روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند.

مبارزه با اسراییل مبارزه با ظلم و تروریست است سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد به عنوان سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد: اسراییل به عنوان دشمن بشریت و مبارزه با اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پارس آبادی ها از مردم مظلوم فلسطین/اسراییل نابودشدنی است

حمایت پارس آبادی ها از مردم مظلوم فلسطین/اسراییل نابودشدنی است