مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-04-29سياسي

تکمیل چهارخطه محور پل دختر_خرم آباد در اولویت قرار گیرد


دولت انقلابی و متولیان راه در تکمیل چهارخطه و بازسازی محور پل دختر_خرم آباد، جهت جلوگیری از تصادفات جاده ای ،تسریع به عمل آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: محور پل دختر_ خرم آباد در سیل فروردین ماه سال 98 طعمه سیل شد و در نقاط زیادی با آسیب جدی مواجه گشت که از آن زمان تاکنون مسئولان ارشد کشوری و استانی بازدیدهای زیادی از این محور به عمل آوردند.

وی افزود: وزراء زیادی در دولت سیزدهم از جمله وزیر کشور، وزیر ارشاد و دیگران به پل دختر سفر کردند و در سفر رییس جمهور به لرستان نیز تکمیل و تسریع در پروژه محور پل دختر_خرم آباد مصوب شد، اما تاکنون هیچ گونه اقدام عملی در این رابطه صورت نگرفته است.

 امام جمعه پل دختر گفت: مصیبت هایی که بر اثر تصادف های جاده ای به مردم سیل زده و رنج دیده پل دختر وارد می شود سزاوار نیست.

 وی افزود: مسئولان باید صدا و مطالبه مردم پل دختر را بشنوند که نمی خواهند دیگر بر اثر نامناسب بودن محور پل دختر_خرم آباد، عزیزان خود را از دست دهند.

 موسوی یادآورشد: کارگاه های راه سازی در محور چهارخطه پل دختر_خرم آباد، از جمله فعالیت قطعه چهارم در منطقه مورانی ،به دلیل کمبود اعتبار و بودجه تعطیل شده، مگر دولت چه کسری بودجه ای آورده که باید کوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل چهارخطه محور پل دختر_خرم آباد در اولویت قرار گیرد

تکمیل چهارخطه محور پل دختر_خرم آباد در اولویت قرار گیرد