مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-04-29سياسي

معامله قرن هیچ مشکلی از فلسطین حل نکرده است


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمان ننگین معامله قرن تاکنون مشکلی از فلسطین حل نکرده و از این به بعد هم حل نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد، روز جمعه در سخنرانی روز قدس در مصلی کمالشهر، گفت: اگر دشمن در فلسطین پیروز شود، اشغالگری خود را ادامه می دهد و شعار بحر تا نهر خود را تحقق خواهد بخشید و موجودیت تمام دولت های اسلامی منطقه به خطر خواهد افتاد.

وی ادامه داد: از زمانی که اشغال اراضی فلسطین صورت گرفته است راه حل هایی از جمله راه حل نظامی و راه حل های سیاسی با پیشنهاد تعهد نامه ها و پیمان های منطقه ای و بین المللی ارایه و امضا شده است که جدیدترین آن قرار داد ننگین معامله قرن است و تا کنون مشکلی از فلسطین حل نکرده و نخواهد کرد.

  عباسی بیان کرد: اما چاره اصلی کار در تداوم مقاومت در داخل سرزمین های فلسطین، تقویت خط جهاد و شهادت است که حمایت جهانی دولت ها و ملت های مسلمان را نیز می طلبد.

وی تاکید کرد: باید ریشه های انتفاضه را بشناسیم و به استمرار تا رسیدن به نتیجه نهایی کمک کنیم.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: سازش دولتهای عرب و رهبران سازشکار داخلی، یاس و ناامیدی از سازمان های بین المللی و حمایت های نظام جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله قرن هیچ مشکلی از فلسطین حل نکرده است

معامله قرن هیچ مشکلی از فلسطین حل نکرده است