مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-04-29بين الملل

روز قدس مختص همه مظلومان جهان است/ آمریکا بزرگترین دشمن اسلام


دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی روز قدس در این کشور گفت: کشورهای عربی که رژیم جعلی اسراییلی را به رسمیت شناختند، خائن به مسلمانان عالم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مردم روزه دار پاکستان امروز جمعه مصادف با روز جهانی قدس به رغم مقررات کرونایی در این کشور، با برگزاری راهپیمایی گسترده ای در اسلام آباد و دیگر شهرها با سر دادن شعارهای ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی، ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین و آرمان های آنان، تصمیم رژیم اشغالگر قدس برای ضمیمه کردن اراضی اشغالی را محکوم کردند.

صدها نفر از نمازگزاران، فعالان سیاسی و رهبران گروه های مذهبی پاکستان در اسلام آباد پایتخت این کشور، با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی، کشتار مسلمانان در یمن، سوریه، عراق و کشمیر ابراز داشتند.

دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی در این راهپیمایی گفت: کشورهای عربی که رژیم جعلی اسراییلی را به رسمیت شناختند، خائن به مسلمانان عالم هستند.

وی اظهار داشت: سیاستمداران کشور نباید به آمریکا اعتماد کنند، اعتماد به این شیطان بزرگ حماقت است.

وی با بیان اینکه آمریکا بزرگترین دشمن اسلام است، گفت: آمریکا و اسراییل بدترین فاسقان و دشمنان اسلام هستند، مسلمانان عالم علیه جنایات رژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس مختص همه مظلومان جهان است/ آمریکا بزرگترین دشمن اسلام

روز قدس مختص همه مظلومان جهان است/ آمریکا بزرگترین دشمن اسلام