مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-04-29بين الملل

سید حسن نصرالله: امنیت و اشغالگری کنار هم جمع نمی شوند


سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس به سخنرانی پرداخت و به دهها هزار نمازگزاری که امروز در مسجدالاقصی جمع شدند، سلام و درود فرستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز (جمعه) به مناسبت روز جهانی قدس در سخنانی، ضمن گرامی داشت این مناسبت، گفت که روز جهانی قدس در بیش از 90 کشور برپا شد و در ادامه به میلیون ها نفری که در شهرهای مختلف ایران و یمن به شکل کم نظیری به خیابان ها آمدند و همچنین به دهها هزار نمازگزار مسجدالاقصی سلام و درود فرستاد.

دبیرکل حزب الله لبنان، روز قدس را تأکیدی بر حقانیت مسأله فلسطین و مشروعیت آن و مظلومیت مردم این سرزمین دانست و گفت: امام خمینی به دلیل توجه به این نکته که قدس چگونه به مرکز توجه و اقدام و امید امت اسلامی تبدیل شود، روز قدس را اعلام کرد.

سید نصرالله در ادامه گفت که وجدان انسان ها و وجدان هر فرد مسلمان و هر آزاده ای را در جهان باید متوجه فداکاری های مردم فلسطین باشد و روز جهانی قدس با هدف توجه به صبر و آمادگی فوق العاده و اسطوره گونه فلسطینی ها است.

او سپس هدف آمریکا، جهان غرب، جنبش صهیونیسم و تمامی حامیان آن را تحمیل رژیم صهیونیستی به منطقه و معرفی آن به عنوان کلید حل مشکلات منطقه دانست و افزود: آن ها به دنبال این هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله: امنیت و اشغالگری کنار هم جمع نمی شوند

سید حسن نصرالله: امنیت و اشغالگری کنار هم جمع نمی شوند