مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-04-29بين الملل

رژیم صهیونیستی رو به افول و نابودی است


رژیم صهیونیستی رو به افول و نابودی است.

- ، سردار عبدالفتاح اهوازیان جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم شهرستان نهاوند گفت: مردم ایران همواره نشان دادند که حامی مظلومان هستند و امروز نیز پایبندی خود به آرمان قدس را نشان دادند.

وی اظهار کرد: آمریکایی ها و صهیونیست ها برای نابودی محور مقاومت نقشه ها کشیده بودند ولی به برکت مجاهدت ها و تلاش های شهید قدس شهید سلیمانی عزیز همه نقشه های دشمنان به شکست انجامید.

فرمانده محور مقاومت افزود: شهید سلیمانی نیروهای مقاومت در منطقه را توانمند کرد و امروز می بینیم اگر صهیونیست ها حرکتی انجام دهند با موشک و پهپادهای مقاومت به سختی موردحمله قرار می گیرند.

وی ادامه داد: اوضاع منطقه تغییر کرده و صهیونیست ها در موضع ضعف هستند و بیشتر از گذشته به سمت افول و نابودی حرکت می کنند.

سردار اهوازیان گفت: شهید سلیمانی به جوانان مقاومت اعتماد داشت و این جوانان امروز در فلسطین موفق شدند ضرباتی به صهیونیست ها وارد کنند و خواب راحت را از چشمان آن ها بگیرند.

وی بیان کرد: روز جهانی قدس یعنی دفاع از مظلومین فلسطین در برابر جنایت های صهیونیست ها و ایران اسلامی هم همواره نشان داده است در مقابل ظالمان ایستاده و از کسانی که در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کنند؛ حمایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی رو به افول و نابودی است

رژیم صهیونیستی رو به افول و نابودی است