مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-04-29اقتصادي

12 قرارداد آبخیزداری در سمنان پس از سفر رییسی اجرایی شد


رییس اداره کنترل سیلاب و آبخوانداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت:12 قرارداد آبخیزداری از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در این استان در دست اجراست.

- حسن غلامی، رییس اداره کنترل سیلاب و آبخوانداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، 250 میلیارد ریال به استان سمنان تخصیص داده شد.

وی بیان کرد: بر اساس اعتبار تخصیصی، 12 پروژه آبخیزداری شامل عملیات مکانیکی و بیولوژیک ازجمله احداث بند خاکی، سنگ و ملاتی، گابیونی، بذرپاشی، بذرکاری، حفاظت و قرق در حوزه های استان در دستور کار قرار گرفت.

غلامی افزود: عملیات آبخیزداری و آبخوان داری از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری در 167 هزار و 210 هکتار با سطح تعهد هفت هزار و 290 هکتار و با میانگین پیشرفت 40 درصدی در حال اجراست.

رییس اداره کنترل سیلاب و آبخوانداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: پروژه های اجرایی در حوزه های آبخیز استان با هدف حفظ و پایداری آب و خاک، افزایش ذخیره آب در حوزه آبخیزداری، جلوگیری از فرسایش خاک، تأخیر در روان آب ها و جلوگیری از سیل و تخریب مراتع و پوشش گیاهی در اولویت اجرایی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 قرارداد آبخیزداری در سمنان پس از سفر رییسی اجرایی شد

12 قرارداد آبخیزداری در سمنان پس از سفر رییسی اجرایی شد