مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-04-29سياسي

راهپیمایی روز جهانی قدس نماد وحدت مردم بود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری طی بیانیه ای گفت: حضور پرشور مردم نماد وحدت و نمایش خشم انقلابی ملت ظلم ستیز ایران و سیلی محکمی برچهره پلید رژیم کودک کش صهیونیستی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدظله العالی ، در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری آگاهانه و انقلابی یافت که در حقیقت اتفاقی بزرگ و متفاوت بود و این موهبتی است تا شکر گزار خداوند بواسطه داشتن مردمی بصیر باشیم.

حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی به عنوان سربازان مکتب حاج قاسم سلیمانی، شهید قدس و مقاومت و تصویرهای ارائه شده از قاب تلویزیون، جلوه زیبایی از حضور قلب های هدایت شده خداوند در سنگ فرش های خیابان ها و میعادگاه های نماز جمعه بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: قدردانی و تشکر تنها واژه ای بسیار کوچک است در برابر این خیزش عظیم اراده های پولادین خلل ناپذیر و اقیانوس متلاطم احساسات پاک انسانی و خروش کوبنده ملت دلیر ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس علیه صهیونسیم بین الملل و حمایت جانانه از مقاومت ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، این همه شور و شعور را قدر دانسته و ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام جدی و حضور متفاوت و معنوی مردم عزیز و غیور استان در خلق حماسه وحدت و غیرت و انسانیت، اعلام می کند؛ ابتکار معجزه گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز جهانی قدس نماد وحدت مردم بود

راهپیمایی روز جهانی قدس نماد وحدت مردم بود