مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 07:122022-04-30اجتماعي

هفتمین آبشار ایران آب آشامیدنی ندارد/کمردوغی ها به کجا شکایت ببرند


روستای گردشگری کمردوغ در چاروسا هفتمین آبشار ایران مشکل آب آشامیدنی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، توجه و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز روستاهای گردشگری یکی از ضروریات برای جذب گردشگران است.

روستای کمردوغ یکی از روستاهای زیبای بخش چاروسا بوده که در این روستا آبشاری زیبا و البته به تبع با آب فراوان وجود دارد اما اهالی این روستا از نعمت آب آشامیدنی محروم هستند.

در سالهای گذشته خبرهای متفاوتی در خصوص کمبود آب آشامیدنی در این روستا درج شد و به دنبال آن هر چند آب و فاضلاب کمی کار انجام می داد اما نیمه کاره رها رها می کرد.

 عملیات احداث یک منبع آب پایین دست روستا در سالهای گذشته آغاز شد اما بعد از چندین سال از آغاز آن همچنان نیمه کاره رها شده و مردم روستای هفتمین آبشار کشور همچنان به صورت سنتی و با الاغ آب مورد نیاز منازل خود حمل می کنند.

روستای کمردوغ که در ایام نوروز یکی از روستاهای گردشگر پذیر استان بود مردم برای آب آشامیدنی یا باید حتما از آب معدنی استفاده می کردند یا اینکه در پایین دست با دستان خود آب حمل می کردند که از این وضعیت سخت نگران بودند.

دهیار کمردوغ در این خصوص گفت: هر از چند گاهی پیمانکار پای کار آمده و پروژه فعال می شود و مجددا تعطیل گردیده و مردم روستا به شدت از این وضعیت نگران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین آبشار ایران آب آشامیدنی ندارد/کمردوغی ها به کجا شکایت ببرند

هفتمین آبشار ایران آب آشامیدنی ندارد/کمردوغی ها به کجا شکایت ببرند