مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-04-30بين الملل

جاسوسی «اف بی آی» از آمریکایی ها سه برابر شد


گزارش شفافیت سالانه جامعه اطلاعاتی آمریکا نشان داد که میزان جاسوسی پلیس «اف بی آی» از آمریکایی ها در سال 2021 در مقایسه با سال گذشته آن، سه برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، جامعه اطلاعاتی آمریکا در گزارش شفافیت سالانه که روز گذشته (جمعه) منتشر شد، اعتراف کرد که در بازه زمانی دسامبر 2020 تا نوامبر 2021، دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی)، حدود 3.

4 میلیون آمریکایی را تحت بازجویی قرار داده است و علی رغم آن که اف بی آی مدعی است که به دنبال هکرهای خارجی بوده است اما گرو های آزادی مدنی می گویند این اقدام پلیس فدرال آمریکا، حمله گسترده به حریم خصوصی مردم آمریکا بوده است.

طبق گزارش شبکه روسی راشاتودی ، در گزارش سالانه شفافیت جامعه اطلاعاتی آمریکا که دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا (ODNI) آن را منتشر کرده است، آمده است که در بازه زمانی مذکور، اف بی آی، سه میلیون و 394 هزار و 53 مورد بازجویی از آمریکایی ها در ارتباط با اطلاعات جمع آوری شده تحت مجوز بحث برانگیز جاسوسی از خارجی ها انجام داده است.

در این گزارش توضیح داده شده است که داده های الکترونیکی به طور قانونی طبق بخش 702 از قانون نظارت بر اطلاعات خارجی جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسی «اف بی آی» از آمریکایی ها سه برابر شد

جاسوسی «اف بی آی» از آمریکایی ها سه برابر شد