مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-04-30سياسي

محورها و طرح های درخواستی شهرستان اهر از رییس جمهور


فرماندار اهر محورها و طرح های درخواستی شهرستان اهر از رییس جمهور را تشریح کرد و گفت: احداث سد کج رود با هدف تأمین آب شرب و آزادراه تبریز- اهر- بیله سوار جزو مهمترین پروژه ها است.

- ، ابوالفضل غنی زاده صبح امروز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به این که وضعیت پارلمان و مدیریت امور شهری مناسب نیست، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر در قبال آرای مردم مسئولیت دارند و بایستی بر اساس وظایفی که دارند نسبت به حل مشکلات شهر و شهروندان اقدام کنند فرماندار اهر افزود: به رییس شورای شهر گفته ام و به اعضای شورای شهر نیز می گویم که شهروندان اهری از وضعیت شهرداری و عدم انتخاب شهردار اهر ابراز ناخرسندی می کنند.

بنابر این برای اعضای شورای اسلامی شهر تکلیف است تا به آرای مردم اهر احترام بگذارند، فراموش نکنیم که صلاحیت شورای شهر اهر با رأی مردم است و از زمانی که به شهرستان اهر آمده ام فقط گلایه های شهروندان را از شورای شهر و شهرداری می شنوم اگر تا عید فطر وضعیت شهرداری را تعیین تکلیف نکنید بنده و مسئولان شهرستانی مطابق قانون عمل خواهیم کرد.

اعتراض مردم اهر به مشخص نبودن وضعیت انتخاب شهردار وی بابیان این که صدای اعتراضی شهروندان اهری از عدم تعیین تکلیف و انتخاب شهردار اهر به شورای تأمین آذربایجان شرقی و رسانه ها کشیده شده است، گفت: وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورها و طرح های درخواستی شهرستان اهر از رییس جمهور

محورها و طرح های درخواستی شهرستان اهر از رییس جمهور