مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-04-30بين الملل

کشور هایی که از گروه های تروریستی سوریه حمایت می کنند بازخواست شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بسام صباغ نماینده دائم سوریه درسازمان ملل تاکید کرد: کشور هایی که از گروه های تروریستی سوریه حمایت کرده و امکان دستیابی آن ها به سلاح ها و مواد شیمیایی را فراهم می کنند، - نماینده دائم سوریه درسازمان ملل گفت: کشور هایی که از گروه های تروریستی سوریه حمایت کرده و امکان دستیابی آن ها به سلاح ها و مواد شیمیایی را فراهم می کنند، باید مورد بازخواست قرارگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بسام صباغ نماینده دائم سوریه درسازمان ملل تاکید کرد: کشور هایی که از گروه های تروریستی سوریه حمایت کرده و امکان دستیابی آن ها به سلاح ها و مواد شیمیایی را فراهم می کنند، باید مورد بازخواست قرارگیرند.

وی افزود که سوریه با کمیته حقیقت یاب همکاری های لازم را انجام داده است، اما این کمیته به توافقات پایبند نبوده است.

صباغ اعلام کرد: ما نگران این هستیم که کمیته حقیقت یاب، تکمیل گزارش های خود درباره استفاده از سلاح های شیمیایی توسط گروه های تروریستی به تأخیر اندازد؛ تحقیقی که سوریه خواستار انجام آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که برخی از رژیم صهیونیستی، زرادخانه های تسلیحات شیمیایی و دیگر سلاح های کشتار جمعی آن حمایت به عمل می آورند، دستیابی به جهانی شدن توافق منع گسترش تسلیحات شیمیایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور هایی که از گروه های تروریستی سوریه حمایت می کنند بازخواست شوند

کشور هایی که از گروه های تروریستی سوریه حمایت می کنند بازخواست شوند