مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-04-30سياسي

شورای ائتلاف خطاب به شورای شهرکرد: شهرداری با شاخصه های انقلابی انتخاب کنید


شورای ائتلاف نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری طی بیانیه ای از اعضای شورای شهر شهرکرد، تسریع در انتخاب شهرداری متعهد، انقلابی، جهادی و دارای برنامه را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، روز گرامی داشت شوراها و موضوعات روز مربوط به مدیریت شهری مرکز استان بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد.

سلام خدمت مردم غیور، فرهیخته و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان در ماه ضیافت الهی و با پاسداشت حضور ارزشمند و حماسی مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس، در این روزهایی که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: اکنون زمانی است که اوضاع دارد تغییر می کند.

قرار است یک نظم نوین جهانی شکل بگیرد و ما باید آن را رهبری کنیم و در انجام این کار، باید بقیه دنیای آزاد را متحد کنیم.

می طلبد برای ایجاد این نظم نوین در جهت پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی در همه سطوح تلاش و کار انقلابی و جهادی مبتنی بر درایت و هوشمندی سر لوحه کار همه آحاد ملت و بویژه مسئولین در تمامی ارکان قرار گیرد.

در همین جا ضمن تبریک روز شوراها خدمت شوراهای اسلامی شهر و روستای استان از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بویژه شورای اسلامی شهرکرد انتظار می رود با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف خطاب به شورای شهرکرد: شهرداری با شاخصه های انقلابی انتخاب کنید

شورای ائتلاف خطاب به شورای شهرکرد: شهرداری با شاخصه های انقلابی انتخاب کنید