مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-04-30دانش

رویداد ملی گام دوم رزمایش بزرگ اقتدار دانشگاه آزاد است


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: رویداد ملی گام دوم رزمایش بزرگ اقتدار دانشگاه آزاد اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، هفدهمین جلسه هماهنگی کمیته اجرایی رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان و متولیان برگزاری این رویداد، با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور محمودرضا آقامیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، رؤسای واحدهای استان تهران، مدیران و مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و دست اندرکاران رویداد گام دوم برگزار شد، بحث و تبادل نظر درخصوص فراهم سازی زیرساخت ها و پشتیبانی ها در زمان برگزاری رویداد ملی گام دوم انجام شد.

آقامیری در این نشست، از آمادگی واحدهای استان تهران برای برگزاری هرچه بهتر رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و خواهان بهره مندی از تمامی ظرفیت های استان در رویداد ملی گام دوم شد تا این رویداد به عنوان یک الگوی فاخر در حوزه علم و فناوری مطرح شود.

  در ادامه، دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه با بیان اینکه استقبال از رویداد ملی گام دوم بین واحدهای مختلف دانشگاه آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی گام دوم رزمایش بزرگ اقتدار دانشگاه آزاد است

رویداد ملی گام دوم رزمایش بزرگ اقتدار دانشگاه آزاد است