مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-04-30اجتماعي

کاهش کیفیت هوا در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک تا روز دوشنبه شاهد کاهش کیفیت هوا در استان خواهیم بود.

- معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک تا روز دوشنبه شاهد کاهش کیفیت هوا در استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین براساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای ناپایداری های فصلی که از هفته گذشته در استان آغاز شده تا فردا ادامه دارد.

وی افزود: تا پایان روز یکشنبه شاهد افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ را شاهد خواهیم بود.

نوروزی اضافه کرد: تا روز سه شنبه بارشی در استان نخواهیم داشت و از روز چهارشنبه تا پایان هفته به تناوب شاهد افزایش ابر گاهی وزش باد و بارش های پراکنده هستیم.

کاهش 13 درصدی بارش ها در چهارمحال و بختیاری وی عنوان کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تا به امروز به طور میانگین 496 میلی متر بارش در استان داشته ایم که این میزان نسبت به میانگین بلندمدت 13 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت هوا در چهارمحال و بختیاری

کاهش کیفیت هوا در چهارمحال و بختیاری