مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-04-30سياسي

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان از حضور حماسی مردم در «روز قدس»


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در این پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی وند تاکید کردند: حضور حماسی مردم مومن و روزه دار استان کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس، نماد عزم و اراده مردم در حمایت از آرمان های فلسطین و قدس شریف در دیار سردار شهید سپهبد سلیمانی پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

متن کامل پیام به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم                          حضور حماسی مردم مومن و روزه دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، نشان از عزم و اراده مردم در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف دارد.

   راهپیمایی روز جهانی قدس، جلوه ای عزتمند و مقتدر از حمایت مستمر، وحدت بخش و آگاهانه مردم از آرمان های فلسطین است.

 در دیار کریمان، زادگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، مردم کرمان با مشارکت و حضور پرشور، یکپارچه و مسئولانه در راهپیمایی روز قدس حماسه ای ماندگار خلق کردند.

مردم بصیر و همیشه در صحنه استان کرمان همچون همیشه به ندای بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی امام راحل (ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان از حضور حماسی مردم در «روز قدس»

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان از حضور حماسی مردم در «روز قدس»