مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-04-30ورزشي

آغاز بازی های «مس رفسنجان» در ورزشگاه شماره 2/ فصل آینده ربیعی را حفظ می کنیم


مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص ادامه بازی های تیم مس به عنوان میزبان اظهار کرد: ورزشگاه شماره 2 آماده مسابقه روز سه شنبه با تیم فجر سپاسی است که هم چمن خیلی خوبی دارد و هم نیمکت ذخیره ها و جایگاه تماشاچیان با ظرفیت حدود 700 نفر آماده شده و گیت هم تا روز سه شنبه آماده می شود که پذیرای تماشاچیان باشد.

وی گفت: بلیت فروشی از طریق سایت انجام می شود تا الان برنامه ریزی شده، سخت افزارهایی که لازم بود تهیه کردیم و اگر از طریق سایت میسر نشد، اعلام می کنیم مقابل ورزشگاه انجام شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان شرایط تیم مس را خیلی خوب ارزیابی کرد و افزود: بازیکنان با انگیزه و شوق و ذوق بالایی برای شروع مجدد لیگ در حال تمرین هستند و به مردم قول می دهم که با نتیجه خوب از بازی بیرون بیاییم.

زیندینی تصریح کرد: ورزشگاه شماره یک زیر کشت چمن است و بر اساس استانداردهای AFC  تمام اماکن داخل ورزشگاه اعم از رختکن، اتاق مربیان، اتاق داوران، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و فیزیوتراپی در حال آماده سازی است و سعی می کنیم تا شهریور بخشی که مربوط به خود ورزشگاه است آماده شود مابقی تا پایان سال آماده و ورزشگاه برندی برای رفسنجان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازی های «مس رفسنجان» در ورزشگاه شماره 2/ فصل آینده ربیعی را حفظ می کنیم

آغاز بازی های «مس رفسنجان» در ورزشگاه شماره 2/ فصل آینده ربیعی را حفظ می کنیم