مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-04-30سياسي

تهران باید با نگاهی مبتکرانه و تحول گرایانه اداره شود


نگاه شورای شهر تهران، اداره مبتکرانه و تحول گرایانه شهر است.

- ، پرویز سروری، در نشست خبری صبح شنبه به مناسبت روز شوراها اظهار کرد: یکی از اولین دستورات حضرت امام خمینی بحث شوراها بود و این حاکی از نگاه ایشان به مسائل مهم کشور داشت.

وی ادامه داد: پیام تاریخی امام خمینی متقن تر از قانون اساسی بود و این نگاه ایشان نسبت به مردمی بودن شورا را نشان می دهد.

سروری با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: از مردم عزیز تشکر می کنم آنها بعد از دو سال جلوه ای از نشاط اجتماعی را نشان دادند و این حماسه ای بزرگ از ایرانیان بود و بنده روز گذشته را یکی از باشکوه ترین راهپیمایی های روز قدس میدانم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این راهپیمایی نه در سطح شهرها و روستاهای ایران بلکه در تمامی کشورهای اسلامی به وقوع می پیوندد و امروز روز قدس یکی از دغدغه های رژیم صهیونیستی است.

سروری با اشاره به فوت نادر طالب زاده گفت: وی یکی از چهره های فرهنگی انقلاب اسلامی بود و امیدواریم راه پر فروغ وی توسط مجاهدین عرصه فرهنگ و هنر ادامه پیدا کند.

نایب رییس شورای شهر تهران درباره روز خلیج فارس بیان کرد: این روز بسیار مهم است زیرا خلیج فارس ظرفیت عظیمی برای اقتدار و عزت ایران است و استفاده از این آب راه باید همراه با منافع ملی ایران باشد و اقتدار و عظمت ایران بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران باید با نگاهی مبتکرانه و تحول گرایانه اداره شود

تهران باید با نگاهی مبتکرانه و تحول گرایانه اداره شود