مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-04-30پزشكي

یک ویروس شناس: کرونا تمام نشده است/ وارد مرحله جدیدی از همه گیری شده ایم


شاهد زنجیره پر ترافیک انتقال ویروس در بسیاری کشورها نیستیم و در مرحله آرام تری قرار داریم، اما در بعضی از کشورها مانند چین خطر این بیماری همچنان وجود دارد.

- شاهد زنجیره پر ترافیک انتقال ویروس در بسیاری کشورها نیستیم و در مرحله آرام تری قرار داریم، اما در بعضی از کشورها مانند چین خطر این بیماری همچنان وجود دارد.

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در واکنش به اظهارات آنتونی فائوچی مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا مبنی بر این که همه گیری کووید19 به پایان رسیده است، گفت: کرونا تمام نشده است و فقط شاید بتوان گفت وارد مرحله جدیدی از همه گیری (پاندمی) شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر علیرضا ناجی با بیان این که در روزهای اخیر صحبت های آنتونی فائوچی مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا دست به دست و زبان به زبان می چرخد، اظهار داشت: شاید مرحله کنترلی کرونا بسیاری از کشورها در اوج درگیری و شیوع بیماری، بستری های بالا و مرگ و میر بالا نیستند.

وی افزود: همه گیری کرونا تمام نشده است و فقط شاید بتوانیم بگوییم که وارد مرحله جدیدی از همه گیری شده ایم.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی یادآور شد: شاهد زنجیره پر ترافیک انتقال ویروس در بسیاری کشورها نیستیم و در مرحله آرام تری قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ویروس شناس: کرونا تمام نشده است/ وارد مرحله جدیدی از همه گیری شده ایم

یک ویروس شناس: کرونا تمام نشده است/ وارد مرحله جدیدی از همه گیری شده ایم