مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-04-30سياسي

خیران عنبرآباد 5 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند


رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد از کمک 5 میلیارد ریالی خیرین این شهرستان به زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاران مالی خبر داد.

- ، ابوذر داوریان در آیین جشن گلریزان عنبرآباد که با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، رؤسای ادارات و خیرین نوع دوست این شهرستان برگزار شد، گفت: این جشن باشکوه با حمایت و همدلی همه مدیران شهرستان عنبرآباد و اعضای ستاد برگزاری جشن گلریزان شهرستان عنبرآباد برگزار شده است.

وی با قدردادنی از همه کشاورزان، صنعت گران و بازاریان خیر شهرستان، بیان کرد: خیرین عنبرآبادی در سالیان گذشته با همتی بلند در جشن گلریزان شرکت کرده و بانی آزادی و رهایی تعداد زیادی از بدهکاران مالی و زندانیان غیر عمد بوده اند.

وی تصریح کرد: فضای معنوی ماه مبارک رمضان، ماه همدلی در جامعه اسلامی است و فرصت مغتنمی برای توسعه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به شمار می رود.

رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد همچنین با اشاره به کمک های انجمن حمایت از زندانیان، گفت: در سال گذشته، طی پنج مرحله بسته های حمایتی در اختیار خانواده های زندانیان نیازمند قرار گرفته است که این مهم حاصل همدلی مسئولین و خیرین عنبرآبادی در انجام این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران عنبرآباد 5 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند

خیران عنبرآباد 5 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند