مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-04-30اقتصادي

دولت به دنبال رفع دغدغه های معیشتی کارگران است


استاندار همدان با اشاره به افزایش حقوق کارگران در راستای بهبود معیشت گفت: دولت به دنبال رفع دغدغه های معیشتی کارگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در آیین تجلیل از جامعه کارگری استان با بیان اینکه دولت در راستای رفع دغدغه جامعه کارگران و افزایش معیشت آنان طرح افزایش حقوق را اجرایی کرد اظهار کرد: تورم کشور حدود 37 درصد است و حقوق کارگران در چنین شرایطی 57 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: قشر کارگر به عنوان یکی از آسیب پذیرترین گروه های اجتماعی در سال های گذشته تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تحریم، تورم و افزایش نرخ ارز دچار آسیب شده بود که دولت سیزدهم با اجرای طرح افزایش حقوق کمک شایانی به این قشر کرده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در بخش تولید بیشترین زحمات بر دوش کارگران است که اگر در بخش تولید بازوان قدرتمند تلاشگران این عرصه نباشد کار ابتر خواهد ماند تأکید کرد: امسال رهبر معظم انقلاب، بسیار عالمانه و هوشمندانه به بحث تولید اشاره کردند و فرمودند تولید بر مبنای دانش روز باشد؛ اما به این معنا که نباید کارگر حذف شود.

وی با بیان اینکه از تولید کنندگان و سرمایه گذاران به عنوان افسران جنگ اقتصادی نام برده می شود و کسی که در فضای جنگ اقتصادی سرمایه خود را به کار می گیرد، جهاد اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به دنبال رفع دغدغه های معیشتی کارگران است

دولت به دنبال رفع دغدغه های معیشتی کارگران است