مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-04-30ورزشي

عودت 5800 یورو از پاداش های غیرقانونی به فدراسیون


کمیته موقت حسابرسی در فدراسیون فوتبال بعد از بررسی صورت های مالی و مصوبه ها و آیین های موجود، موضوع بازپس گیری پاداش های غیرقانونی اعطایی عزیزی خادم را به جریان انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ با تغییرات مدیریتی در فدراسیون فوتبال و کنار رفتن شهاب الدین عزیزی خادم که با فاش شدن برخی پرداخت های مالی نامتعارف و بعضا غیرقانونی در بیش از 11 ماه همراه بود، کمیته حسابرسی موقت در این فدراسیون شد تا به صورت های مالی و برخی اقدامات انجام شده در این مدت زمان رسیدگی شود.

در بررسی های اولیه این کمیته آشکار شد که بعضی از نزدیکان رییس سابق فدراسیون فوتبال که فعلا به طور موقت و با رای اعزای هیات رییسه این فدراسیون از سمت خود عزل شده، پاداش هایی را دریافت کرده اند که دارای مصوبات قانونی نبوده است.

کریم بهرامی، سرپرست کمیته حسابرسی که چندین سال قبل رییس هیات فوتبال قم بود و گفت وگوی تلفنی او با عادل فردوسی پور در برنامه نود، به تعداد دفعات زیادی دست به دست شده است بعد از تحقیق و تفحص در نامه های متعدد به میرشاد ماجدی، سرپرست موقت این فدراسیون، این پرداخت های مالی غیرقانونی را گزارش کرده و خواهان بازگرداندن مبالغ غیرقانونی به قید فوریت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت 5800 یورو از پاداش های غیرقانونی به فدراسیون

عودت 5800 یورو از پاداش های غیرقانونی به فدراسیون