مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-04-30اقتصادي

صادرات 64 میلیون دلار فرش دستباف در سال 1400


رییس مرکز ملی فرش دستباف ایران گفت: ارزش صادرات فرش دستباف ایران در 12 ماهه سال گذشته 64 میلیون دلار بوده است که از لحاظ وزنی 11 درصد رشد و از لحاظ ارزشی 10 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، فرحناز رافع امروز در نشست خبری برگزاری آیین تجلیل از نام آوران و چهره ها در حوزه هنر ـ صنعت فرش دستباف که در مرکز ملی فرش دستباف ایران برگزار شد، اظهار داشت: در فرایند زنجیره تولید و تامین فرش دستباف، افراد متفاوتی در حال فعالیت هستند و خلاقیت های بسیار زیادی در این صنعت دارند، اما معرفی نشده اند و به همین دلیل شناخته شده نیستند.

* مرکز ملی فرش دستباف در وزارت صمت باقی می ماند وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا مرکز ملی فرش دستباف در وزارت صمت باقی خواهد ماند یا به وزارت صنایع دستی منتقل می شود؟ گفت: قضیه انتقال مرکز ملی فرش دستباف منتفی شد و این مرکز در وزارت صمت باقی خواهد ماند.

رییس مرکز ملی فرش دستباف ایران در خصوص وضعیت صادرات فرش دستباف اظهار داشت: مباحثی مطرح می شود در مورد کاهش صادرات فرش دستباف ایران، این درحالی است که کاهش صادرات فرش دستباف با توجه به مسائل ناشی از کرونا فقط مربوط به ایران نبوده و اغلب کشورهای صادرکننده با این مسأله مواجه شده اند، ضمن اینکه تحریم های ظالمانه نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 64 میلیون دلار فرش دستباف در سال 1400

صادرات 64 میلیون دلار فرش دستباف در سال 1400