مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-04-30فرهنگي

آلبوم جدید ارکستر معاصر پارس منتشر شد/«حکایت تندیس» انتزاعی و سمبلیک


آلبوم «حکایت تندیس» یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی است که طی روزهای گذشته به آهنگسازی و رهبری ارکستر علی رادمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حکایت تندیس عنوان یکی از جدیدترین آلبوم های موسیقی به آهنگسازی و رهبری ارکستر علی رادمان است که طی روزهای اخیر مشتمل بر اجرای قطعات منتخب کنسرت حکایت تندیس ارکستر معاصر پارس منتشر شده است.

حکایت تندیس برای ارکستر، گروه کر، امواج الکترونیک و راوی، آرگیومنت برای ارکستر کوبه ای، گروه سازهای ایرانی و اصوات الکترونیک، سیاه مشق برای ارکستر و گروه کر، مثنوی برای سنتور، ارکستر، گروه کر و سیگنال های الکترونیکی، نگاهی به کنسرت گذشته عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم برای شنوندگان ارائه شده اند.

علی رادمان در توضیح یکی از قطعات این آلبوم موسیقایی نوشته است: قطعه حکایت تندیس : بر اساس طرحی است روایی، که پس از نگارش متن، به رشته موسیقی درآمد، محتوای روایی این قطعه، انتزاعی و سمبلیک بوده و دارای ساختاری چند بخشی است و در واقع تداعی معانی متنی است.

دراماتیک درباره انسان دورافتاده، از اصل خویش، قصه ای آهنگین، از منظری لطیف و پاک سیرت، که در دامنه کوه زندگی می کند و در قرون متمادی بافنده بوریای بی رنگی به نقش هستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم جدید ارکستر معاصر پارس منتشر شد/«حکایت تندیس» انتزاعی و سمبلیک

آلبوم جدید ارکستر معاصر پارس منتشر شد/«حکایت تندیس» انتزاعی و سمبلیک