مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-04-30سياسي

مرکز توسعه رهبران کسب و کار ساخته می شود


مراسم کلنگ زنی مرکز توسعه رهبران کسب وکار استاد محمد کریم فضلی (بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ) در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هفتم اردیبهشت و هم زمان با سالروز تولد این کار آفرین کشور در تالار الغدیر این دانشکده برگزار شد.

مهدی فضلی مدیرعامل و رییس هیات مدیره گروه صنعتی گلرنگ، در این مراسم اظهار داشت: 13 سال پیش در مراسم تولد بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، ایشان وقتی دعاهای زیبای همکاران را درباره سلامتی و طول عمرشان شنیدند تشکر کردند و گفتند برای من امروز طول عمر خیلی مهم نیست؛ آن چیزی که مهم است این است که ما 100 هزار نفر همکار در مجموعه داشته باشیم.

وی ادامه داد: آن روز سه هزار نفر بودیم و امروز بعد از گذشت 13 سال، رشدی 15 برابری را تجربه کرده ایم و در گروه صنعتی گلرنگ 45 هزار همکار هستیم و برنامه ریزی کرده ایم تا سال 1410 قولی را که به بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ داده ایم محقق کنیم و 100 هزار نفر همکار در مجموعه داشته باشیم.

فضلی با بیان اینکه گروه صنعتی گلرنگ در حال برنامه ریزی برای پیوستن به یکی از 500 شرکت برتر جهان است، ادامه داد: امیدواریم این شجره طیبه که امروز بنیان نهاده می شود بتواند در آینده نه چندان دور به عنوان یکی از مراکز مطرح در ساخت رهبران کسب وکار کشور عزیزمان به بهترین نحو ممکن تجلی پیدا کند و بتواند در افزایش GDP و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توسعه رهبران کسب و کار ساخته می شود

مرکز توسعه رهبران کسب و کار ساخته می شود