مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-30اقتصادي

بودجه مصوب شهرداری های کردستان بیش از دو هزار میلیارد تومان است


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان، بودجه مصوب شهرداری های استان در سال جاری را دو هزار و 17 میلیارد تومان اعلام کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جمشید اسدی ظهر امروز در جلسه نشست استاندار با اعضای شورای شهرهای استان کردستان، از وجود 33 شورای شهر با عضویت 181 نفر در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: 27 درصد شوراها داری سابقه عضویت در شوراهای قبلی و 73 درصد جدید هستند.

وی افزود: 89 درصد از اعضای شوراها دارای مدرک کارشناسی به بالا هستند و سهم بانوان نیز 15 نفر معادل 8 درصد جامعه شورایی است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان عنوان کرد: در مدت زمان استقرار شوراها در مرداد ماه سال 1400، بلافاصله 33 شورا مطابق فرصت مقرر در ماده 11 قانون شوراها در کمتر از فاصله یک ماه تشکیل شد و شروع به کار کردند و در دی ماه نیز شورای استان به ریاست استانداری تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تا امروز سه دوره به میزان 3 هزار نفرساعت برای 181 نفر از اعضای شورای شهرها در خصوص آشنایی با قانون و مقررات و استقرار شوراها و آشنایی با سامانه و پایش مالی برای شوراها برگزار شده است.

به گفته اسدی، تاکنون برای 32 شهردار معرفی شده از سوی شوراها هم حکم صادر شده و فقط یک شهرداری هنوز تعیین تکلیف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه مصوب شهرداری های کردستان بیش از دو هزار میلیارد تومان است

بودجه مصوب شهرداری های کردستان بیش از دو هزار میلیارد تومان است