مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-04-30ورزشي

چالشی به نام مزایده اماکن ورزشی خراسان جنوبی


گرچه چندی قبل موضوع مزایده اماکن ورزشی خراسان جنوبی در جلسه هم اندیشی رؤسای هیأت ها و متولیان ورزشی با استاندار مطرح و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات صادر شد اما تا این لحظه آثار ملموس و محکم پسندی اتفاق نیفتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و آیین نامه ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 81 هیات دولت، اماکن ورزشی دولتی از طریق مزایده به افراد حقیقی و حقوقی با صلاحیت بصورت اجازه ای واگذار می شود.

از این رو تعدادی از سالن های ورزشی خراسان جنوبی که سال های متمادی به صورت ترک تشریفات در اختیار برخی از هیأت های ورزشی قرار داشته است، برحسب کار کارشناسی شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان در لیست مزایده اماکن ورزشی قرار گرفت.

بسیاری از این هیأت های ورزشی که ذی نفع بودند علی رغم اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و درج آگاهی مطبوعاتی در مزایده اماکن ورزشی در اختیار شرکت نکرده و کما فی السابق در انتظار گشایشی و ترک تشریفات دیگری بودند.

از آن سوی دیگر  جمعی از افراد حقیقی و حقوقی نیز بر حسب اطلاع رسانی عمومی و مطبوعاتی در سامانه کشوری مزایده کاملا قانونی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی شرکت کرده و پس از تأیید صلاحیت مراجع قانونی برنده مزایده سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالشی به نام مزایده اماکن ورزشی خراسان جنوبی

چالشی به نام مزایده اماکن ورزشی خراسان جنوبی