مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-30اجتماعي

شهربازی پردیس فرهنگی دریاچه شهدای خلیج فارس رایگان شد


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 از برپایی پردیس فرهنگی در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد؛ گفت: برای رفاه حال شهروندان وسایل شهربازی به شکل رایگان در این مجموعه مستقر شده است.

- حسین هوشیار در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری خبرگزاری فارس درباره ایجاد شهربازی رایگان در روز عید فطر در دریاچه چیتگر اظهار داشت: پردیس فرهنگی از سه روز پیش در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس برپا شده است و باتوجه به اینکه بسیاری از شهروندان از گوشه و کنار پایتخت به این مجموعه می آیند، مدیریت شهری منطقه در نظر گرفت ده ها وسیله بازی ویژه کودک و نوجوان  در این مجموعه راه اندازی کند تا مراجعه کنندگان بتوانند به شکل رایگان از این مجموعه بهره مند شوند.

وی افزود: فعالیت این پردیس فرهنگی از ساعت 9 شب تا 23 به اجرا در می آید و در روز عید فطر و فردای عید که روز تعطیل به حساب می آید دایر خواهد بود تا یک محیط شاد برای شهروندان فراهم شود.

هوشیار ادامه داد: طبق ارزیابی صورت گرفته بسیاری از شهروندان از این پردیس ابراز رضایت داشته اند و استقبال بسیار خوبی در مدت اجرای برنامه وجود داشته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 خاطرنشان شد: در این پردیس فرهنگی ده ها غرفه فرهنگی و آموزشی نیز وجود دارد که در حوزه های علمی، نقاشی، خوشنویسی، کار آفرینی، آموزش پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربازی پردیس فرهنگی دریاچه شهدای خلیج فارس رایگان شد

شهربازی پردیس فرهنگی دریاچه شهدای خلیج فارس رایگان شد