مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-30اقتصادي

اجرای 10 طرح اقتصادی در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از اجرای 10 طرح اقتصادی در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه کمیسیون ماده 21 واگذاری طرح های غیر کشاورزی استان، اظهار داشت: در این جلسه پرونده های مربوط به 11 طرح اقتصادی رسیدگی شد.

وی ادامه داد: از مجموع طرح های اقتصادی ارائه شده به کمیسیون با اجرای 10 مورد موافقت شد و یک طرح نیز به دلیل نداشتن شرایط متناسب با اقلیم منطقه، مورد مخالفت اعضا قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: از مجموع 11 طرح بررسی شده در این جلسه، 2 طرح در حوزه گردشگری، 4 طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت و 3 طرح نیز در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای بود که مورد بررسی قرار گرفت.

عباس زاده افزود: در این جلسه با اجرای دو طرح کمپ گردشگری و اقامتگاه بوم گردی در شهر سه قلعه، کارگاه ورق فشرده چوبی در شهر آیسک، طرح بسته بندی آب معدنی در شهرستان زیرکوه و  تولید و فرآوری پرلیت در شهرستان  سربیشه موافقت شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح کوره آجر فشاری در شهر طبس مسینا، مجتمع خدماتی رفاهی در سه راهی بشرویه – فردوس، طرح حمل و نقل کالا در شهر اسدیه و پایانه عمومی بار میل گز داوران در شهرستان نهبندان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 10 طرح اقتصادی در خراسان جنوبی

اجرای 10 طرح اقتصادی در خراسان جنوبی