مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-04-30سياسي

وعده های داده شده از سوی اسراییل به عربستان قابلیت صحت سنجی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سهیل کثیری نژاد، کارشناس حوزه فلسطین در گردهمایی فعالان داخلی و بین المللی عرصه فلسطین که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، - کارشناس حوزه فلسطین گفت: وعده های داده شده از سوی اسراییل به عربستان قابلیت صحت سنجی ندارد و این یعنی شکست در مذاکرات.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سهیل کثیری نژاد، کارشناس حوزه فلسطین در گردهمایی فعالان داخلی و بین المللی عرصه فلسطین که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، به طرح سازش اعراب و اسراییل اشاره کرد و گفت: در طرح سازش اسراییل تضمین داده که کرانه باختری به سرزمین های اشغالی القا نشود، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این رژیم به تعهدات خود عمل کند.

وی افزود: یکی از امتیازاتی که قرار شده اسراییل به عربستان بدهد این است که این رژیم به تغییر نظام سیاسی در عربستان کمک کند و در مقابل امتیازی که نصیب رژیم صهیونیستی می شود این است که این رژیم وقتی به رسمیت شناخته شود مشروعیت کسب خواهد کرد و این کسب مشروعیت بالاترین امتیاز برای آن ها است.

کثیری نژاد با بیان اینکه سازش با اعراب امتیاز های اقتصادی بیشتری برای اسراییل دارد، تصریح کرد: یقینا با سازش بین اعراب و اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های داده شده از سوی اسراییل به عربستان قابلیت صحت سنجی ندارد

وعده های داده شده از سوی اسراییل به عربستان قابلیت صحت سنجی ندارد