مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-30اقتصادي

مصرف بیش از 5 برابری برق کولر های گازی نسبت به آبی


مصرف برق کولر های گازی اعم از اسپلیت و داکت اسپلیت بیش از 5 برابر انواع کولر آبی است، این در حالی است که توجه به تنظیم دمای آسایش مکانیزمی قابل توجه برای صرفه جویی در مصرف برق این سیستم هاست.

- مصرف برق کولر های گازی اعم از اسپلیت و داکت اسپلیت بیش از 5 برابر انواع کولر آبی است، این در حالی است که توجه به تنظیم دمای آسایش مکانیزمی قابل توجه برای صرفه جویی در مصرف برق این سیستم هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، امروزه استفاده از کولر های گازی در بسیاری از مناطق کشور رواج یافته و تعداد قابل توجهی از شهروندان با تجهیز محیط های اداری و مسکونی خود به اسپلیت یا داکت اسپلیت از این دستگاه ها برای خنک کردن محیط استفاده می کنند؛ رویه و عادت رو به گسترشی که البته باید ها و نباید های فراوانی پیرامون آن مطرح می شود.

از جمله مسائل کلیدی و غیرقابل انکاری که در مورد سیستم های سرمایشی اسپلیت و داکت اسپلیت و به صورت کلی کولر های گازی باید مورد توجه قرار داد، این است که این دستگاه ها نسبت به کولر های آبی میزان مصرف به مراتب بالاتری دارند و به همین دلیل می توانند هزینه برق مصرفی محیط های اداری و مسکونی را به شدت افزایش دهند.

به عنوان مثال اگر در یک خانه 120 متری داکت اسپلیتی با ظرفیت سرمایشی 48 هزار و توان مصرفی برق رده انرژی A و یا A پلاس و مجهز به اینورتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بیش از 5 برابری برق کولر های گازی نسبت به آبی

مصرف بیش از 5 برابری برق کولر های گازی نسبت به آبی