مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-04-30سياسي

حجت الاسلام رفیعی: معلمان پاسخگویی به شبهات دینی را آموزش ببینند


آموزش و پرورش باید برای معلمان دوره های آموزش دینی را برگزار و آن ها را با شیوه پاسخگویی به شبهات دینی آشنا کند تا این قشر نیز بتواند به شیوه مطلوب پاسخگوی شبهات دانش آموزان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در ادامه سلسله مباحث تفسیر سوره عنکبوت در حرم بانوی کرامت گفت: بعضی از مفسرین قائل به این هستند که آخرین آیه سوره عنکبوت عصاره و چکیده تمام سوره عنکبوت است و پیام این آیه این است که دو چیز باعث سعادت است که اولین مورد جهاد و دومین مورد اخلاص است.

وی اظهار داشت: منظور از جهاد در این آیه صرفا جهاد نظامی نیست بلکه جهاد انواع مختلف دارد که شامل نظامی، علمی، مالی ، اجتماعی و فرهنگی، عبادی، جهاد با نفس، انجام واجبات، ترک معصیت، تبلیغ و تبیین می شود.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: مسئله هدایت و ضلالت در زندگی انسان بسیار اهمیت دارد و اختیار هدایت و ضلالت در دستان انسان است و انسان تصمیم می گیرد که مسیر هدایت را طی نماید و یا راه ضلالت را در پیش گیرد.

رفیعی تاکید کرد: زمانی که انسان در زندگی خود انواع جهاد را فقط برای رضای خداوند متعال دنبال کند مسیر سعادت ابدی را پیموده است.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی یادآور شد: همواره باید برای هدایت جوانان هم دعا و هم تلاش کنیم چراکه شبهات و مشکلات جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام رفیعی: معلمان پاسخگویی به شبهات دینی را آموزش ببینند

حجت الاسلام رفیعی: معلمان پاسخگویی به شبهات دینی را آموزش ببینند