مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-04-30بين الملل

ملت فلسطین تا پیروزی کامل به مقاومت و مبارزه ادامه می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حزب الله لبنان به عملیات ضد صهیونیستی در شهرک نشین آرییل در نزدیکی شهر سلفیت در شمال کرانه باختری که به کشته شدن یک صهیونیست منجر شد، - حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: ملت فلسطین به مقاومت و مبارزه تا آزادی سرزمین و تحقق پیروزی کامل که به یاری خداوند نزدیک است، ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حزب الله لبنان به عملیات ضد صهیونیستی در شهرک نشین آرییل در نزدیکی شهر سلفیت در شمال کرانه باختری که به کشته شدن یک صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد و آنرا ستود.

در بیانیه حزب الله آمده است که این عملیات تاکیدی بر این است که ملت مقاوم فلسطین با همه ابزار و امکاناتی که در اختیار دارد، به رویارویی با اشغالگران می پردازد و به دفاع از خود و مقدساتش روی آورده است.

حزب الله لبنان در بیانیه خود تاکید کرد: این عملیات و عملیات های قبلی و مقابله مبارزان فلسطینی با یورش های صهیونیست ها به شهر ها و محله هایشان، هوشیاری ملت فلسطین و آمادگی آن ها برای مقابله با اشغالگران و ادوات جنایتکارانه را اثبات می کند.

در این بیانیه آمده است: ملت فلسطین به مقاومت و مبارزه تا آزادی سرزمین و تحقق پیروزی کامل که به یاری خداوند نزدیک است، ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت فلسطین تا پیروزی کامل به مقاومت و مبارزه ادامه می دهد

ملت فلسطین تا پیروزی کامل به مقاومت و مبارزه ادامه می دهد