مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-04-30اقتصادي

خشکسالی، کاهش تولید و استخراج رمز ارز عامل کسری برق است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: خشکسالی، کاهش تولید نیروگاه های برق آبی و استخراج رمز ارزها از جمله عامل کسری برق در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پیام جوادی امروز در نشست خبری به مناسبت روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر، اظهار کرد: رسالت شرکت توزیع، تامین برق پایدار است که این رسالت در استان توسط 10 هزار پست و 14 هزار کیلومتر خط انتقال انجام شده و به 486 هزار مشترک سرویس داده می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: 72درصد برق تولیدی استان در بخش صنعت و کشاورزی مصرف می شود و با بسترسازی های انجام شده، شرکت توزیع برق زنجان جزو شرکت های برتر کشور است.

وی با اشاره به مدیریت بار اجباری در سال گذشته ادامه داد: ناترازی در تولید و مصرف از سال گذشته آغاز شده و امسال هم ادامه دارد و محدودیت زمان و زمان بر بودن تولید، برنامه های پیش بینی شده برای افزایش تولید برق در کشور، به زودی تحقق 100 درصدی نخواهد داشت.

جوادی با اشاره به اینکه تابستان گذشته 68 هزار مگاوات نیاز برق کشور بود،  تصریح کرد: ظرفیت عملی نیروگاه های کشور 53 هزار مگاوات بود که این مهم نشان از کسری 15 هزار مگاواتی دارد و خشکسالی و کاهش 50 درصدی تولید نیروگاه های برق آبی، توسعه نیافتن ظرفیت نیروگاهی، رشد مصرف بی رویه و استخراج رمز ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی، کاهش تولید و استخراج رمز ارز عامل کسری برق است

خشکسالی، کاهش تولید و استخراج رمز ارز عامل کسری برق است