مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-30سياسي

هلال احمر و معاونت اجتماعی قوه قضاییه تفاهم نامه منعقد کردند


تفاهم نامه همکاری های مشترک میان جمعیت هلال احمر و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با هدف توانمندسازی جوانان و نوجوانان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ جوانان و نوجوانان را اصلی ترین سرمایه و امید نظام می دانند و ما هم تلاش می کنیم تا با ارائه آموزش های امدادی، توانمندسازی و … از آسیب پذیری جوانان و نوجوانان در جامعه پیشگیری کنیم.

کولیوند تاکید کرد: اقدامات هلال احمر در حوزه آسیب های اجتماعی بر مبنای پیشگیری انجام می شود تا بتوانیم کرامت و عزت نفس اجتماعی جوانان و نوجوانان را ارتقا داده و با ترویج روحیه شادابی و نشاط، جوانانی انقلابی و امیدوار به آینده پرورش دهیم.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: تلاش می کنیم جوانان و نوجوانان را در خانه های هلال با نگاه امدادی، اجتماعی و عملیاتی، آموزش دهیم تا با توانمندسازی آنان، تاب آوری جامعه را ارتقا دهیم، چه در حوزه پیشگیری از حوادث و چه در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی.

چراکه معتقدیم به هر میزان که دانش و مهارت جوانان افزایش پیدا کند، قطعاً روحیه مسئولیت پذیری آنان هم بالاتر می رود.

پیشگیری از آسیب های اجتماعی شالوده اصلی تفاهم نامه هلال احمر و قوه قضاییه رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر هم در این مراسم گفت: با توجه به ظرفیت ها و توانمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر و معاونت اجتماعی قوه قضاییه تفاهم نامه منعقد کردند

هلال احمر و معاونت اجتماعی قوه قضاییه تفاهم نامه منعقد کردند