مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-04-30اقتصادي

درج اولویتهای تحقیقاتی در «نان» شرط تخصیص یک درصد اعتبارات پژوهشی


رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری گفت: شرط استفاده از اعتبارات یک درصد اعتبارات پژوهشی، درج اولویت ها، نیازها توسط دستگاه های اجرایی در سامانه نظام ایده ها و نیازها «نان» است.

- رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری گفت: شرط استفاده از اعتبارات یک درصد اعتبارات پژوهشی، درج اولویت ها، نیازها توسط دستگاه های اجرایی در سامانه نظام ایده ها و نیازها نان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال 1385 در دیدار با رؤسای دانشگاه ها مبنی بر اینکه ما باید پژوهش و تحقیق را هدف دار کنیم یعنی پژوهش را در جهت نیازهای کشور قرار دهیم و این لازمه اش آن است که بانک اطلاعات و مرکزی داشته باشیم ، افزود: بحث اطلاعات مرکزی به نوعی همان مسئله ای است که دغدغه خاطر ایشان بوده و با نظر دکتر زلفی گل مقام عالی وزارت چهار سال پیش طی پروپزالی آن را ارائه کردند و این امر بستر مناسبی خواهد بود.

دهقانی به جایگاه نظام ایده ها و نیازها در قانون بودجه 1401 مصوبه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مطابق بند (ه) تبصره (9) قانون بودجه در راستای اجرایی بند (ب) ماده (64) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اختصاص یک درصد از اعتبارات هزینه ای تخصیص یافته به دستگاه های اجرایی به امور پژوهشی و توسعه فناوری، شورای برنامه ریزی و توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج اولویتهای تحقیقاتی در «نان» شرط تخصیص یک درصد اعتبارات پژوهشی

درج اولویتهای تحقیقاتی در «نان» شرط تخصیص یک درصد اعتبارات پژوهشی