مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-04-30اجتماعي

جشنواره باغ گل آسارا افتتاح می شود


جشنواره باغ گل شهر آسارا در زمینی به مساحت 4 هکتار با دو میلیون گل لاله و تنوع 43 گونه مختلف لاله در شهر آسارا استان البرز افتتاح می شود.

- سجاد خدری، بخشدار آسارا در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن اعلام خبر فوق، افزود: جشنواره باغ گل شهر آسارا با مساعدت و همکاری شهرداری این شهر راه اندازی شده و مراسم افتتاحیه جشنواره باغ گل همزمان با امروز 10 اردیبهشت ماه با حضور استاندار البرز برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند از امروز دهم تا پایان روز 31 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 18 به کیلومتر 40 محور کرج-کندوان محله آسارا جنب پمپ بنزین امیر کبیر برای بازدید از باغ لاله آسارا مراجعه کنند.

   این مسؤول یادآور شد: در سال های گذشته به همت برادران غلامی در مجموعه باغ لاله های گرماب پذیرای بازدید کنندگان بودیم که با شیوع ویروس کرونا این توفیق حاصل نشد.

اکنون مجموعه جدیدی در محله آسارا ایجاد شده است.

وی مبلغ پیش بینی شده برای ورودی باغ گل آسارا برای هر نفر را بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر آسارا 25 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ برای افراد کمتر از 7 سال رایگان است و در صورتی که به نظر کارشناسی بازرسان صنعت، معدن و تجارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، این بها زیاد باشد، کاهش قیمت اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره باغ گل آسارا افتتاح می شود

جشنواره باغ گل آسارا افتتاح می شود