مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-04-30پزشكي

کشف بیش از 3 تن مواد غذایی فاسد در فردیس


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس در خصوص عملکرد واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت در فروردین ماه سال جاری، از بازدید 4 هزار و 539 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان خبر داد و گفت: - پانته آ عینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به خبر فوق، اظهار کرد: در این خصوص 206 مورد اخطار کتبی صادر و 26 مرکز به مراجع قضایی معرفی شد.

همچنین 75 مورد از مراکز و اماکن برای تعطیلی موقت و پلمب به مراجع قضایی پیشنهاد شدند.

  این مقام مسؤول با اشاره به نمونه برداری از مواد غذایی و آب آشامیدنی به عنوان یکی از وظایف نظارتی بهداشت محیط، گفت: در طول یک ماه گذشته 132 مورد نمونه برداری از آب و هزار و 654 مورد کلرسنجی آب اشامیدنی انجام شده است.

همچنین با انجام بازرسی ها و 29 مورد نمونه برداری از مواد غذایی، 3 هزار و 554 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.

  وی همچنین 187 مورد بازدید از مراکز آموزشی و مدارس، 62 مورد بازدید مراکز بهداشتی درمانی، 21 مورد نظارت و بازرسی مشترک با سایر سازمان ها، 57 مورد بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب، 136 مورد بازدید از آزمایشگاهها مطب و کلینک ها و سالن های تزریق واکسن کرونا، 4 مورد بازدید از مراکز نظامی و زندان و 16 مورد بازدید از استخرهای شنا را از جمله اقدامات انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 3 تن مواد غذایی فاسد در فردیس

کشف بیش از 3 تن مواد غذایی فاسد در فردیس