مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-04-30پزشكي

کشف بیش از 3 تن مواد غذایی فاسد در فردیس


پانته آ عینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به خبر فوق، اظهار کرد: در این خصوص 206 مورد اخطار کتبی صادر و 26 مرکز به مراجع قضایی معرفی شد.

همچنین 75 مورد از مراکز و اماکن برای تعطیلی موقت و پلمب به مراجع قضایی پیشنهاد شدند.

  این مقام مسؤول با اشاره به نمونه برداری از مواد غذایی و آب آشامیدنی به عنوان یکی از وظایف نظارتی بهداشت محیط، گفت: در طول یک ماه گذشته 132 مورد نمونه برداری از آب و هزار و 654 مورد کلرسنجی آب اشامیدنی انجام شده است.

همچنین با انجام بازرسی ها و 29 مورد نمونه برداری از مواد غذایی، 3 هزار و 554 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.

  وی همچنین 187 مورد بازدید از مراکز آموزشی و مدارس، 62 مورد بازدید مراکز بهداشتی درمانی، 21 مورد نظارت و بازرسی مشترک با سایر سازمان ها، 57 مورد بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب، 136 مورد بازدید از آزمایشگاهها مطب و کلینک ها و سالن های تزریق واکسن کرونا، 4 مورد بازدید از مراکز نظامی و زندان و 16 مورد بازدید از استخرهای شنا را از جمله اقدامات انجام شده توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهدلشت شهرستان فردیس برشمرد.

  عینی با اشاره به اینکه رسیدگی به شکایلت مردمی در اولویت قراردارد؛ افزود: در ماه گذشته 144 موردشکواییه های بهداشتی توسط بازرسان بهداست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 3 تن مواد غذایی فاسد در فردیس

کشف بیش از 3 تن مواد غذایی فاسد در فردیس