مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-04-30حوادث

سارقان مسافربرنما با نوشیدنی جان دو راننده را گرفتند


این افراد با تشکیل باندی اقدام به کرایه دربست خودروهای مسافربر شخصی کرده و با خوراندن نوشیدنی مسموم و بیهوش کردن راننده اقدام به سرقت خودرو و اموال گرانبهای رانندگان کرده اند.

- سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با تایید این خبر به ایسنا گفت: اعضای این باند شش نفره که سرکرده اصلی آنان نیز دستگیر شده است، در کنار خیابان اقدام به کرایه دربست خودروهای مسافربر کرده و در میانه مسیر با تعارف شیرموز، آبمیوه و دیگر نوشیدنی های مسموم که حاوی دوز بالای مواد خواب آور بود، این افراد را بیهوش کرده و خودرو و لوازم گران بهای همراه آنان را به سرقت برده اند.

نثاری با بیان اینکه این افراد تاکنون به شش فقره سرقت با همین شیوه اعتراف کرده اند، گفت: در اعترافات اولیه این افراد مشخص شد که آنان پس از بیهوش کردن رانندگان، آنان را در بیابان های اطراف تهران و .

رها کرده بودند که متاسفانه دو نفر که یکی حدود 48 و دیگری حدود 39 سال سن داشت فوت کردند.

وی با بیان اینکه این باند از از اسفند ماه پارسال فعالیت خود را آغاز کرده بود، گفت: سارقان اعتراف کردند که پس از سرقت اقدام به فروش قطعات خودرو در سایت های فروش اجناس دسته دوم کرده و قطعات اصلی خودرو را نیز به اوراقچی ها فروخته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مسافربرنما با نوشیدنی جان دو راننده را گرفتند

سارقان مسافربرنما با نوشیدنی جان دو راننده را گرفتند