مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-04-30سياسي

سهمیه استخدامی معلم برای همدان کافی نیست/ تجلیل از 124 معلم نمونه


امسال 426 نفر ردیف جذب نیرو از دانشگاه فرهنگیان داریم و از ماده 28 هم 457 نفر که نیاز کمبود معلم را رفع نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود نقوی بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: در گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری بالاترین سرمایه هر کشوری را نیروی انسانی می دانند و در ایران اسلامی به این موضوع توجه خاصی شده و در سند تحول آموزش و پرورش هم جایگاه ویژه ای دارد.

وی بیان کرد: تنها مکان تربیت نیروی انسانی آموزش و پرورش است و قله سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان است که آن وظیفه تربیت نیروی انسانی را برعهده دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین در هر مرکز استان دانشگاه فرهنگیان دختران و پسران دیده شده بود که بیش از 60 مرکز پردیس دانشگاهی است عنوان کرد: در آن سند مدارج کارشناسی ارشد و دکتری نیز برای دانشگاه فرهنگیان دیده شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین معلمان آموزش دیده دانشگاه فرهنگیان باید معلمان ابتدایی می شدند چون مهمترین پایه است و کمبود معلم وجود دارد اما در هشت سال گذشته نسبت به دانشگاه فرهنگیان نگاه برعکسی حاکم بود گفت:  جذب 25 هزار نفر نیرو را در هر سال به 3 تا 3 هزار نفر رساندند و این باعث شد استخوان بندی نیروی انسانی در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه استخدامی معلم برای همدان کافی نیست/ تجلیل از 124 معلم نمونه

سهمیه استخدامی معلم برای همدان کافی نیست/ تجلیل از 124 معلم نمونه