مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-04-30اقتصادي

جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان در بوستان ولایت برگزار شد


شهردار منطقه 19 از استقبال بی نظیر خیرین و شهروندان در مراسم جمع آوری کمک های مردمی با عنوان پویش مهربانی مهدوی به منظور آزادسازی،حمایت و توانمندسازی زندانیان نیازمند به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مهدی هدایت شهردار منطقه 19، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به خانواده های آنها را از اهداف برپایی این مراسم برشمرد و اظهار کرد: به برکت ماه مبارک رمضان و با حضور با شکوه پهلوانان، ورزشکاران و شهروندان نیکوکار در گام اول  3 میلیارد و 600 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع آوری و به آنها اهداء شد، و انتظار می رود در گام بعدی در چند روز آینده به مبلغ مذکور اضافه شود و امید است این برنامه ها در منطقه ما تداوم داشته باشد.

وی در خصوص نحوه آزادسازی این عزیزان گفت: این اتفاق مبارک به همت پهلوانان، ورزشکاران و خیرینی که ما در خدمتشان بودیم رقم خورد و کمک های مردمی به حساب انجمن حمایت از زندانیان واریز و با توجه به سیاست های این انجمن نسبت به آزادسازی زندانیان اقدام خواهد شد.

براساس این گزارش مراسم گلریزان مشترک بین مناطق 9,17,18,19 و 21 به میزبانی منطقه 19 و با هدف آزادی زندانیان مالی غیر عمد و کمک به خانواده های آنها در بوستان ولایت برگزار شدکه عضو شورای اسلامی شهر تهران، برخی شهرداران، مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان در بوستان ولایت برگزار شد

جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان در بوستان ولایت برگزار شد