مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-04-30ورزشي

باریج اسانس در والیبال بانوان باشگاه های آسیا چهارم شد


مسابقات والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا که از 4 اردیبهشت ماه با حضور تیم باریج اسانس کاشان در قزاقزستان شروع شده بود، با کسب عنوان چهارمی برای نماینده ایران به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا که از 4 اردیبهشت ماه با حضور تیم باریج اسانس کاشان در قزاقزستان شروع شده بود، با کسب عنوان چهارمی برای نماینده ایران به پایان رسید.

تیم والیبال بانوان باریج اسانس که به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران در این مسابقات حضور پیدا کرده بود، در نخستین دیدار خود مقابل نماینده قرقیزستان به پیروزی دست پیدا کرد؛ باریج اسانس در بازی دوم نیز حریف ازبکستانی را شکست داد.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه اما در بازی های سوم، چهارم و پنجم خود به ترتیب مقابل نمایندگان تایلند و دو نماینده قزاقزستان شکست خوردند تا راهی دیدار رده بندی این مسابقات شوند.

باریج اسانس در دیدار رده بندی به مصاف دایموند فود تایلند رفت و در دست نخست نتیجه 25 بر 20 پیروز شد، اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 11 و 25 بر 21 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا نماینده تایلند به مدال برنز و مقام سومی این رقابت ها دست یابد و باریج اسانس چهارم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باریج اسانس در والیبال بانوان باشگاه های آسیا چهارم شد

باریج اسانس در والیبال بانوان باشگاه های آسیا چهارم شد