مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-04-30سياسي

سرقت ناکام از مخزن امن همدان/ ضرورتی با نام تکمیل «موزه منطقه ای»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از سرقت ناکام از مخزن امن در پاییز سال گذشته خبر داد و بر لزوم به تکمیل موزه منطقه ای غرب کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مالمیر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت پروژه موزه منطقه ای غرب کشور عنوان کرد: یکی از پروژه هایی که از اواسط دهه 80 شروع و از مهمترین پروژه های فرهنگی کشور محسوب می شود، همین مخزن امن و موزه منطقه ای غرب کشور است که در دل هگمتانه جانمایی شده بود.

وی ادامه داد: این پروژه از اواسط دهه 80 شروع شده بود اما به دلایل اختلاف نظرهایی که وجود داشت، سال ها بلاتکلیف رها شده بود و کار از پیشرفت قابل توجهی برخوردار نبود.

با توجه به اینکه استان همدان نیاز به مخزن امن و استانداردی برای نگهداری اشیا دارد و این مساله بسیار ضروری بود، تصمیم به ساخت این موزه و مخزن گرفته شد.

اما پروژه تا 4 سال پیش مسکوت مانده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با تصریح بر اینکه طی 4 سال اخیر سعی شد تا در این پروژه پیشرفت هایی داشته باشیم، اظهار کرد: خوشبختانه ساختمان مخزن تکمیل شده و ساختمان کامل است و موزه نیز 60 درصد رشد و پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو سال آینده تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت ناکام از مخزن امن همدان/ ضرورتی با نام تکمیل «موزه منطقه ای»

سرقت ناکام از مخزن امن همدان/ ضرورتی با نام تکمیل «موزه منطقه ای»