مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-04-30حوادث

انبار توشه راه آهن شیراز محل کشف میلیاردی کالای قاچاق


فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه آهن شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار حشمت اله ملکی در خصوص جزییات مربوط به کشف کالا های قاچاق گفت: همکارانم در پلیس راه آهن فارس در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز از طریق صنعت ریلی موفق به کشف و شناسایی محموله قاچاق در ایستگاه راه آهن شیراز شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا ماموران دایره آگاهی پلیس راه آهن مستقر در انبار توشه هنگام بازدید و کنترل بار های ارسالی از شیراز تعدادی گونی حاوی بیش از هزار کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق، 167 قلم انواع اسباب بازی، 24 عدد انواع چمدان مسافرتی، 8 دستگاه مودم و یک دستگاه ابزارآلات ساختمانی تولید کشور های چین و ترکیه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی را کشف کردند.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور افزود: به منظور بررسی بیشتر کالا های مکشوفه به همراه متهمان به هویت های معلوم به مقرر انتظامی دلالت و با توجه به عدم ارائه هرگونه مدارکی از سوی دستگاه های ذیصلاح، در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار توشه راه آهن شیراز محل کشف میلیاردی کالای قاچاق

انبار توشه راه آهن شیراز محل کشف میلیاردی کالای قاچاق