مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 17:072022-04-30سياسي

اقدام اصناف کرمانشاه در حمایت از ایتام کرمانشاهی قابل تقدیر است


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه اصناف پنج هزار نفر از ایتام کرمانشاه را زیر پوشش خود قرار دادند، گفت: اقدام اصناف کرمانشاه در حمایت از ایتام کرمانشاهی قابل تقدیر است.

- ، بهمن امیری مقدم عصر شنبه در نشست تجلیل از خیرین اصناف و بازاریان حامی ایتام و محسنین که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و اصناف امکان حمایت از پنج هزار نفر مددجوی زیر پوشش کمیته امداد فراهم شده و اصناف در این طرح پیشگام هستند.

وی این حرکت آنان را بسیار ارزشمند و دارای اجر دنیوی و اخروی عنوان کرد و افزود: در شب های قدر وقتی که از خدای متعال می خواهیم که مقدرات ما به بهترین نحو ممکن رقم بخورد بدون شک سرپرستی و اکرام از ایتام یکی از بهترین مقدرات خداوند است که برای خیرین حاصل می شود.

استاندار کرمانشاه سرپرستی پنج هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین را توسط خیرین اصناف در ماه مبارک رمضان حرکتی بسیار ماندگار و اتفاق خوب در کرمانشاه برشمرد و تصریح کرد: کمک به نیازمندان یکی از کارهای خوب و ماندگار خیرین کرمانشاه است که این موضوع هم به خوبی های کرمانشاه اضافه می شود و جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام اصناف کرمانشاه در حمایت از ایتام کرمانشاهی قابل تقدیر است

اقدام اصناف کرمانشاه در حمایت از ایتام کرمانشاهی قابل تقدیر است