مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-04-30حوادث

کشف پیکر بی جان فرد گمشده در ارتفاعات چرام توسط امدادگران جمعیت هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس از 19 ساعت عملیات جستجو، پیکر بی جان فرد گمشده در ارتفاعات چرام توسط امدادگران جمعیت هلال احمر کشف شد .

- امان اله جهانبین در گفت و گفت با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ساعت22 شب گذشته با تماس تلفنی مردمی با مرکز (Eoc )مرکز پاسخگویی به نیازهای امدادی اضطراری و ندای امداد کشیک امدادونجات(112) اطلاع داده شد.

وی بیان کرد: با پیگیری امام جمعه چرام و مسئولین شهرستانی مبنی بر مفقود شدن فردی 51 ساله در ارتفاعات صعب العبور کوه ساورز این شهرستان بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه امداد نجات شهید تقی نژاد( جوخانه ) جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیتدهلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تا صبح گاه امروز شنبه 10 اردیبهشت عملیات جستجو ادامه داشت ، تصریح کرد: صبح امروز نیز چهار تیم 4نفره از جمعیت هلال احمر چرام ویک تیم 5 نفره امدادونجات کوهستان از جمعیت هلال احمر کهگیلویه به منطقه اعزام شدند و با تقسیم بندی بخش های مختلف ارتفاعات مشرف به شهر چرام و منطقه امامزاده علی سادات، عملیات جستجو را به صورت گسترده ادامه دادند.

جهانبین عنوان کرد: بنا به ضرورت و با همکاری مقامات نیروی انتظامی منطقه ،گوشی فرد مذکور ردیابی شد و در محلی به نام موروک و نزدیک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پیکر بی جان فرد گمشده در ارتفاعات چرام توسط امدادگران جمعیت هلال احمر

کشف پیکر بی جان فرد گمشده در ارتفاعات چرام توسط امدادگران جمعیت هلال احمر