مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-04-30اجتماعي

محورهای منتهی به پایانه های مرزی خوزستان تکمیل و ایمن سازی شوند


معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: نظر به پیش بینی افزایش زائران اربعین حسینی (ع) در سال جاری، تکمیل پروژه ها و ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه های مرزی استان اهمیت بالایی دارد.

- ، محمد خانچی عصر امروز شنبه در دومین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان اظهار کرد: در آخرین جلسه وزارت کشور با موضوع اربعین حسینی (ع)، حضور حداقل 5 میلیون نفر در این راهپیمایی بزرگ پیش بینی شد؛ بنابراین باید همه نقاط پرحادثه در همه محورهای منتهی به پایانه های مرزی استان شناسایی و حداقل تا مردادماه سال جاری رفع شوند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی افزایش زائران اربعین حسینی (ع) در سال جاری، تکمیل پروژه ها و ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه های مرزی خوزستان اهمیت بالایی دارد و همین دلیل محورهای منتهی به پایانه های مرزی که اعتبارات تکمیل و ایمن سازی آنها در سفر رییس جمهور به خوزستان لحاظ شده است، احصا شد و برای در کوتاه ترین زمان مشکل اعتباری دیگر محورها رفع خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: اربعین حسینی (ع) یک ظرفیت است که می توان به عنوان کمیته زیرساخت اربعین پروژه های مورد نیاز را تعریف کرد و برای تخصیص اعتبار و اجرا به وزارت کشور ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای منتهی به پایانه های مرزی خوزستان تکمیل و ایمن سازی شوند

محورهای منتهی به پایانه های مرزی خوزستان تکمیل و ایمن سازی شوند